Lieve Bertie, Theo & andere intelligente hoofdmensen!

Oh wat zou ik graag Bertie uit Boer zoekt vrouw als klant willen hebben….hart hoofdOf die lieve boer Theo, het is zo pijnlijk om te zien dat deze mensen nooit hebben geleerd vanuit hun gevoel te spreken, net als veel artsen , computer of financieel experts. Ze zijn supergoed in dingen DOEN, geweldige denkers maar zodra het hart erbij moet komen is de totale wanhoop voelbaar…overal doorheen, stilte, kromme tenen, afleiding…. HELP er moet ECHT gesproken worden!
Een onnodig obstakel in je leven, ik kan het wel van de daken schreeuwen, LEEF…sta voor wie je bent, durf jezelf te uiten, ja het LIJKT moeilijk omdat er misschien wel schade opgelopen kan worden, emotionele schade, maar volgens mij heb je gewoon nooit de ruimte gekregen in je opvoeding om het te doen, is het iets wat je jezelf hebt aangeleerd, vooral niet over je gevoel praten of je kwetsbaarheid laten zien, dat is niet veilig of niet professioneel genoeg. KUL ! Het is je nooit geleerd, je zit liever en vooral in je hoofd en volgt je intellect, maar de verbinding met wie je ook bent is daarmee nog niet gemaakt. Ieder mens heeft gevoel echt waar…waar zit dat van jou? En waarom is het voor jou zo moeilijk om dat te openen? Als je hoofd met hart verbindt en het mag er gewoon zijn ben je nog rijker en mooier, echt waar!
Ik help je graag ”boer zoekt communicatie vanuit ’t hart” of “dokter zoekt hart”, allemaal prachtige programma’s die je zo vol hebt, maar niet geschikt voor de camera, dat dan weer niet.
Lieve emotioneel vastzittende professionals van Nederland, ik ben er klaar voor, kom maar op!!
Hellen Kabel

Plaats een reactie